Doładowania w Plusie na kartę

W Plusie na kartę masz wiele możliwości zasilenia swojego konta lub konta innej osoby.

W Plusie mamy szeroki wybór nominałów, dzięki czemu możesz zasilać konto taką kwotą, jaka Ci najbardziej odpowiada, od 5 do 500 zł. Wszystkie doładowania powyżej 100 zł premiowane są specjalnym bonusem:

  • 15 zł gratis w przypadku doładowania od 100 do 149 zł
  • 30 zł gratis za doładowania 150 zł i większe

Każde doładowanie w Plusie przedłuża ważność konta na połączenia wychodzące. Okres, na jaki przedłużona jest ważność konta zależy od wysokości doładowania.

Okres ważności konta
Okres ważności dla usług wychodzących 2 dni 7 dni 14 dni* 30 dni 90 dni** 180 dni***
Nominał zasilenia 5 - 9 zł 10 - 19 zł 20 - 29 zł 30 - 49 zł 50 - 99 zł 100zł +

*Ważność konta 14 dni dotyczy Ofert Simplus, 36.6. Dla Oferty SamiSwoi okres ważności wynosi 30 dni.

** Dla Oferty SamiSwoi okres ważności 90 dni opowiada zasileniu 40-79 zł

*** nie dotyczy Sami Swoi, zasilenia od 80 zł + przedłużają ważność o 210 dni.

Po zakończeniu okresu ważności na połączenia wychodzące, będziesz mógł przez jeszcze 30 dni odbierać rozmowy i SMS-y.

Sposoby zasilania konta z Telekodem

Telekarta Plus i telekod

Najpopularniejszym sposobem na zasilenie konta jest skorzystanie z Telekarty Plus, na której znajdziesz Telekod.

Telekarty Plus mogą mieć formę:

  • telekarty elektronicznej, czyli wydruku z terminala,
  • standardowej karty-zdrapki,
  • wydruku z bankomatu.

Na każdej Telekarcie Plus znajdziesz 16-cyfrowy Telekod, za pomocą którego możesz zasilić konto.

  • Na telekarcie elektronicznej oraz wydruku z bankomatu Telekod drukowany jest w trakcie jej sprzedaży.
  • Na karcie-zdrapce Telekod znajduje się pod paskiem zabezpieczającym. Aby zobaczyć Telekod, należy delikatnie usunąć pasek.

Jak zasilić konto za pomocą Telekodu?

Jeśli masz już 16-cyfrowy Telekod, swoje konto lub konto innej osoby możesz zasilić na kilka sposobów.

Zasilenie Krótkim Kodem na „raz-dwa-trzy”

  • Wpisz z klawiatury *123*TELEKOD#, gdzie „TELEKOD” to numer Twojego Telekodu
  • Wciśnij przycisk „zadzwoń”
  • Czekaj na wiadomość SMS z potwierdzeniem zasilenia
  • Aby zasilić numer innej osoby, wpisz *123*TELEKOD*NR_TELEFONU# gdzie NR_TELEFONU to numer telefonu osoby, której konto chcesz zasilić

Dzwoniąc "Na piątkę"

  • Zadzwoń na bezpłatny numer 5555 z telefonu w sieci Plus lub na numer (22) 426 5555 z innego telefonu i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Inne sposoby zasilania konta

Terminale

Swoje konto możesz doładować również bezpośrednio, bez użycia Telekodu, płacąc gotówką lub kartą bankową w wybranych i specjalnie oznaczonych punktach sprzedaży z terminalami kart płatniczych (np. stacje benzynowe, sklepy spożywcze, kioski).

Aby zasilić konto, podaj sprzedawcy:

  • numer telefonu, który ma zostać zasilony,
  • nominał zasilenia
  • formę płatności

Po pozytywnej weryfikacji transakcji konto zostanie zasilone automatycznie, a Ty otrzymasz wydruk potwierdzający dokonanie transakcji.

Doładowania przez internet

Swoje konto możesz doładować również przez Internet lub bezpośrednio ze swojego rachunku bankowego

PRZEZ WWW.DOLADUJ.PLUS.PL

Jeżeli posiadasz rachunek elektroniczny w banku lub krajową kartę płatniczą możesz zasilić konto przez Internet.

BEZPOŚREDNIO ZE SWOJEGO KONTA BANKOWEGO

Konto możesz również doładować bezpośrednio ze swojego rachunku bankowego. Aby to zrobić, zaloguj się do swojego systemu bankowości elektronicznej, wybierz usługę zasilenia konta i postępuj zgodne ze wskazówkami. Potwierdzenie o zasileniu konta otrzymasz na podany wcześniej adres e-mail.

Bankomaty

Swoje konto możesz doładować w bankomatach oznaczonych logiem Plusa. Aby to zrobić:

  • włóż kartę płatniczą do bankomatu
  • wprowadź PIN
  • wybierz menu Plus
  • wprowadź numer telefonu, który chcesz zasilić, a następnie postępuj dalej zgodnie z instrukcjami.

Po pozytywnej weryfikacji na numer telefonu podanego podczas transakcji zostanie wysłany SMS z potwierdzeniem.

Zasilenie telefonu na kartę z telefonu abonamentowego

Twoje konto może zostać zasilone także z konta Abonenta sieci Plus. Kwota zasilenia obciąża konto Abonenta i pojawia się na jego fakturze. Zlecenie zasilenia konta Użytkownika może być dokonane przez Abonenta:

  • dzwoniąc pod numer 2601 i skorzystanie z Automatycznego Systemu Informacji Głosowej lub
  • poprzez system samoobsługowy dla Abonentów Plus Online lub,
  • za pomocą specjalnego SMS

W przypadku wyboru kanału SMS-owego należy wysłać na numer 2601 SMS o treści:


ZA Numer Telefonu Otrzymującego Zasilenie Wartość Zasilenia


Aby dokonać zasileń cyklicznych (co miesiąc) należy wysłać na numer 2601 SMS o treści:


CY Numer Telefonu Otrzymującego Zasilenie Wartość Zasilenia


Jeśli wybierzesz tą metodę zasilenia konta, otrzymasz dodatkowy bonus do doładowania do wykorzystania na dowolne usługi.

Zasilenie Dodatkowy bonus
30 zł 5 zł
40 zł 8 zł
50 zł 10 zł
60 zł 12 zł
80 zł 16 zł
100 zł 20 zł


Doładowanie przez mPay

Jak zasilać?

Aktywuj usługę

  • Utwórz swoją Elektroniczną Portmonetkę w Systemie mPay
    1. wybierz bezpłatny numer *145# i naciśnij przycisk "zadzwoń"
    2. system poprosi o zdefiniowanie 4-cyfrowego kodu PIN, który służy do potwierdzania płatności i logowania się do Menu Systemu (internetowego i telefonicznego)
    3. naciśnij klawisz "Odpowiedz/Odbierz" (lub równoważny) i wprowadź po raz pierwszy kod PIN
    4. wyślij PIN do Systemu
    5. dla bezpieczeństwa System poprosi o powtórne wprowadzenie kodu PIN
    6. naciśnij klawisz "Odpowiedz/Odbierz" (lub równoważny) i wprowadź po raz drugi kod PIN
    7. wyślij PIN do Systemu
    8. gdy otrzymasz SMS potwierdzający aktywację, konto Elektronicznej Portmonetki mPay zostało aktywowane

W skrócie: wybierz numer *145# i wyślij zdefiniuj PIN i wyślij wprowadź PIN ponownie i wyślij = aktywacja
Pomijając na końcu numeru znak # (krzyżyk) wybierasz kanał głosowy dostępu do usług

  • Możesz również przyjść do oddziału Banku Citi Handlowy i aktywować usługę "Płać komórką" z konta osobistego.

Zadbaj o środki na płatności

  • Swoją elektroniczną portmonetkę w mPay zasilasz przelewem:

Numer konta: 42 1750 0009 0000 0000 0711 1088 (Raiffeisen Bank Polska)
Adres: mPay S.A., ul.Grochowska 21a, 04-186 Warszawa
Tytuł przelewu: wpisz Twój 9-ciocyfrowy numer telefonu komórkowego (np.: 601130000)

Po zaksięgowaniu przelanych środków na rachunek mPay automatycznie dostaniesz SMS z informacją, że konto zostało zasilone. Czas, w którym Elektroniczna Portmonetka zostanie doładowana zależy od czasu realizacji przelewu przez bank.

Pamiętaj! stan Twojej Elektronicznej Portmonetki możesz sprawdzić wpisując sekwencję *145*000000# i wciskając przycisk "zadzwoń".

  • Jeśli jesteś klientem Banku Citi Handlowy i masz włączoną tam usługę "Płać komórką" środki na płatności przekazywane są bezpośrednio z osobistego konta bankowego.

Zasilaj konto

  1. Zadzwoń pod numer *145*48numer_telefonu*kwota#, gdzie
    Numer_telefonu - to 9-ciocyfrowy numer telefonu komórkowego, który chcesz zasilić (np.: 601xxxxxx)
    Kwota - dowolna pełna kwota z zakresu 10-150 zł, która chcesz zasilić konto
    (np. 20 zł)
    (np.: *145*48601xxxxxx*20#) i wciśnij przycisk "zadzwoń"
  2. Jeśli transakcja się powiedzie otrzymasz SMS od mPay z potwierdzeniem płatności. W przeciwnym wypadku transakcja zostanie anulowana a środki płatnicze zwrócone.

Pamiętaj!

  • Powyższą metodą możesz doładować telefon tylko osobie, która założyła dla niego konto w usłudze mPay. W takim przypadku, wykonując transakcję *145*48numer_telefonu*kwota# zasilisz jej elektroniczną portmonetkę. Wtedy ta osoba sama może zdecydować jaką kwotą doładuje swój telefon, a jaką wykorzysta na inne płatności komórką
  • cały numer *145*48601xxxxxx*20# możesz wpisać do książki adresowej w swoim telefonie. Zmieniaj tylko kwotę doładowania.